Tabahkan hati dalam memiliki kasih sayang
JUNE 2017 !!

Rabu, 30 September 2015

AKTIVITI SENI : MENGGORES DAN MELEKAP



  
ASSALAMUALAIKUM, HAII ! Alhamdulillah untuk hr ni :)

JEREBU sudah tekakku, sobsss !

Jom ikut mood aku throwback dedulu kala~



   




Yes, nilah permainan aku dulu...gores duit....tapi berlapikkan kertas la, dan gores by pensel jer, hehhee~ sekali buat teruja...dah selalu sgt, bosan gakk, tp skrg  CUMA RINDU oiii~



And lagi satu............ tekap tekap tumbuh-tumbuhan............. sapukan dengan water colour..dan do this !  IKUT KREATIVITI MEMASING , macam tu jugak kehidupan :)

Actually, masa student mana mana ade kelas pendidikan seni, konpem buat bende ni...bagi aku yg dah  remaja terlajak nihh, mesti lah RINDU kan !


uhukkk3~ dah lama besar aku nih....masa terus bergerakkkkkkkkkkkkkkk!





Ok lah, Semoga maju jaya ye sekalian orang yang hidup pada hari iniii...............amin !

1 ulasan:

yoorin melacolea berkata...

dulu pon suka gores2 duit macam ni.. ^_^ moments sangatt