Tabahkan hati dalam memiliki kasih sayang
JUNE 2017 !!

Khamis, 27 Ogos 2015

ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIQ

Assalamualaikum, hai3 ! Alhamdulillah, masih bernyawa, ~ dan dpt join GA nih :)
Disebabkan aku dijemput berbanyak kali, kan, oleh owner GA,  maka aku pun gigih berselfie untuk turut sertaaaa, hohooo~

Meh laaa join sekaki yoooo~KLIK2 BANNER or HERE

menangi hadiah wang tunai RM350, parody gambar, parody aksi, giveaway pertama saya, dramatic uniq, blogger malaysia

Chakkk ! Tepek muke comel, aka banner GA ~

Then parody kan ...........
..........................................
................................................................




Ya, Senyumlahhhhh,  walau di hati pelbagai rasa,
senyumlah untuk membuat org lain rasa bahagiaa............
Teruskan tersenyum dalam menggapai impian, bertabahlah di sebaliknya !

Sesungguhnya, senyum itu suatu amalan yang paling mudah. .tak kira ikhlas atau tak

============================
FINE, CHUBBY ? tak kisah, sdg ON DIET !

Seperkara lg, mcm2 jenis senyum kan...Senyum dengki ade, senyum sedih ade, snyum dalam tangisan  pon ado, 
paling BEST, senyum ikhlassss! bukan senyum mengorat okehhh ! hahahaah~


Ok, ok.., disebabkan ter rajin sikit, maka tgk la betapa selfienye saya yeee :-


Dari muka senyum simpul, senyum tahan2, senyum kepala ke depan, mata terbeliak sikit~

Janji selpieeee,, puas hatikuuuu~


So, OWNER GA, sila2 pilihhh yg mana satu idaman kalbu yeee, ahahaha~
den pn x tau >_<

==============================
==================

So sesape nk join, cepat selfie sebelum 31 Ogos ni taw!

Kasik sikit adiahhh :-

HADIAH YANG DITAWARKAN :

Tempat Pertama (Jumlah LIKE Terbanyak)  :  
Wang Tunai RM200

Tempat Kedua (Jumlah LIKE Kedua Terbanyak) :
Wang Tunai RM100

Hadiah Khas Pilihan Juri (Gambar Dengan Caption Paling Kreatif) : 
Wang Tunai RM50

============================================
==========================



Sebelum tu, Nak tengok entri aku yg UNIK lagi? TERJAH--->    SINI !
Dalam tu, aku dpt tmpt no 2, sebab sahut cabaran rayaaaa, hehehe~ tgklah kegilaan apekah yg sdg kutonjolkan ekkkkk =.="

2 ulasan:

DRAMATIC UNIQ berkata...

hehehehe... comel sangat..!! i like... :)
Terima kasih cik Nona Manissss join GA saya.. nanti saya update senarai peserta ye...

tQ again and good luck... :)

nona senyum2 berkata...

hhee, terima kasihh, ye, join gakk akhirnyaaa, selfie dlm opiss >_<

publish tengah2 malam, hahaha