Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
OKTOBER 2017 !!

Jumaat, 14 Ogos 2015

MASALAH BERSAMA NUFFNANG -

Haiiii, as salammm !


Ye, masalah dgn nuffnaNg , dah kol, pagi tadi. so dorang suh tunggu petang jam 5 nantii




MASALAH YG MELANDA mcm ni :-

Pada tahun 2011 , blog ini, telah mendaftarkan diri dengan nuffnang.
But then, owner blog ni, iaitu aku, aka nona , telah pun amek endah tak endah je about nuffnag~

Ketidak peduliannya bukan kejap, tp lama....
sampai lah hujung thaun 2014, dia mula aktif semulaaa~
dan skrg, Ogos 2015, dia nak pasang nuffnag kat blog dia yg ciput niii :)
. ...............
. ......................
, ........................................

So, aku pun gi la login balik, tibe2, lupe password....ok, cool je...tekan kat 
word 'FORGOT PASSWORD'
yes, settle, dapat email, terussss log innn ~

Namun begitu, apabila aku tekan log in, 
aq diberitahu, bahawasanya, akaun dulu telah pun EXPIRED !

orite.... cool lagiii....


Aku pun cuba register semula, apabila masukkan email dan nama blog asal,
tibe, jd mcm nii  , ALAMAT ini telah wujuddd :)

ok, macam dah kurang COOL kat situuu ~

CALL dorang, (hhehee, dari hr tu, malas nk buat...)

Pastu, dorang Suruh buat emel baru, maka dgn gigihnyaaaa, aku buat jugak....

Ok, pass... tapi yg problem nye lak, bile masukkan alamat blog.....KELUAQ CAMNI...

Alamat telah wujud...... 

SUDAH ! Aku pun, call lah balikkk~

then dia cakap pukul 5 nantiiii......

anak sepupu aku tlg kol, hahahaha~ ok nipuuu~


Dalam mse menunggu tuu, aku g setting balik alamat blog akuuuu, hahaha~
Masuk balik emel lama,  tukar nama blog :-

ALAMAT  ASAL
nonasani.blogspot.com


ALAMAT  BARU 
nonaqiyah.blogspot.com


aku lagi suke nama pertama tuuu, tapi sebab nk try, tukar lah yg no 2 tuuu~

Sekali register......ehhhhh, bolehhhhlahhhhhh ! Hahhaaa~

SO, SEKARANG TUNGGU arahan dorang pasni, lau nak kekalkan alamat lama, ok or nope~



Thats all, pengalaman dengan encik nuffnang............. maaf lerr, ayat cincai boncai, sempoi ikut jiwa sekarangggggggg


HURM, Sesiapa pernah kena mcm ni takkkkkk? 














pssst, pasni selesai, memang aku nk buat GA ler nampaknyaaaaa, huhuuuuu~

2 ulasan:

Cikk Mimin berkata...

X pernah pulak kena macam ni

Cikk Mimin berkata...

X pernah pulak kena macam ni