Tabahkan hati dalam memiliki kasih sayang
JUNE 2017 !!

Rabu, 15 Julai 2015

LEMANG MODERN


Assalamualaikum, haiiii ! alhamdulillah !
masih lg berrnafas kan ~

Seronok sebab dh nak rayaaa, sedih sebab dah nak pergi lah Ramadan yg muliaaaa ini :)

Pernah nampak lemang mcm tuuuu?

Yes, 
Yes,

itulah LEMANG MODERN
GUNA BULUH  BESI, hahahhaa~

Time belajo dulu, memang feberet aku lab memasak ni haihhh !

Masak lemang cara ni salah satu yg aku terujaaaa nk buat :)

Sebab guna buluh besi, =.="

Hehee, haruslahhh,,..sebabb, memang taklah kami cari buluhhh kann~
dgn mcm2 ragam kamii lagi, hehehe~~~


SO, pihak U dah khaskan tempat bakar lemang guna cara nihhh, yuhuuuu~




ehhee, bila dh siap, mcm nilah gamaknyaa~~~~


ape yg aku nampak, lemang modern, kalernye lebihh putihh or cerahhhh, maybe sebab bukan mcm bakar kt luaq, kan~



HAH, Bolehla rasenye, LEMBUT gakk.....dan enakk...sebab kita makan bersama sama rendang tok dan rendang yg sedap2, hahaha~





ok, tu je, aku dah terliurrrr !


SELAMAT MAKAN2 NANTI, blurrppp!






pssstttt: semua gambar gugel, sebbabb gambo aku kt lab dulu, byk dh xderrrr =.=""

so, gmbo2 ni digugel, alaaa.lebih kurang lahhhh, gtew,,,, hehehe~









1 ulasan:

Dayana Zahari berkata...

MENARIKNYAA baru first time nampak ni!

Jemput join segmen Dayana, salah satu hadiah is perfume Next UK

http://www.dayanazahari.com/2015/07/segmen-kuih-raya-kegemaran-saya.html