LEMANG MODERN

LEMANG MODERN


Assalamualaikum, haiiii ! Alhamdulillah !
masih lagi berrnafas kan ~

Seronok sebab dah nak rayaaa, sedih sebab dah nak pergi lah Ramadan yang muliaaaa ini :)

Pernah nampak lemang mcm tuuuu?

Yes, 
Yes,

itulah LEMANG MODERN
GUNA BULUH  BESI, hahahhaa~

Time belajo dulu, memang feberet aku lab memasak ni haihhh !

Masak lemang cara ni salah satu yang aku terujaaaa nak buat :)

Sebab guna buluh besi.

Hehee, memang taklah kami cari buluhhh kann~
dengan macam macam ragam kami lagi.


So, pihak Universiti dah khaskan tempat bakar lemang guna cara nihhh, yuhuuuu~

Wow, bila dh siap, mcm nilah gamaknyaa~


Ape yang aku nampak dengan jelas, lemang modern, warnanya lebihh putih or cerahhhh, maybe sebab bukan macam bakar kat luaq, kan~



Haaa, Bolehlah rasenye, LEMBUT jugak dan enakk...sebab kita makan bersama sama rendang tok dan rendang yg sedap belaka.. Hihi. Okaylah, tu je, aku dah terliurrrr !


SELAMAT MAKAN MAKAN!








Pssstttt: semua gambar gugel, sebab gambo aku kt lab dulu, banyak dah takda.

Dan segala gambo gambo ni digugel je tau... 









Post a Comment

1 Comments

  1. MENARIKNYAA baru first time nampak ni!

    Jemput join segmen Dayana, salah satu hadiah is perfume Next UK

    http://www.dayanazahari.com/2015/07/segmen-kuih-raya-kegemaran-saya.html

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .