Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
OKTOBER 2017 !!

Selasa, 14 Julai 2015

#Cabaran20Hari Puasa / Raya 2015 - Nostalgia Kad Raya


Assalam, jom sammbung !
NO 18 !

Dulu memang happy giler dpt kad rayaaaa!
Rase cm dihargai giler !
Tp skrg dh lain, teknologi dh berrtambahh, xdenye kad raya bagaii, alamat kwn2 pun aku dh ilang,
ahhahha~

kalau dulu, aku suke bg kad rye time kt hostel...
pastuu..., alamatnye, no bilik dan blok huruf ape, hehe~

walaupun bilik dekat jer, aku nk gk bg kad ghayerrr. hihi~

tp skrg, dah berrkurang lahh~

CUMA THIS YEAR, aku try untuk nak dapatkan kad raya..........

so, mcm2 aku join, join segmen, GA, dan mcm2, untuk dpt kad raya dri bloggerrr lain ~

hhee~Gmbr tak snap, sbb ni gune PC office jer, malas lakk, hehe~

bile dpt tuhh, rasa HAPPY koooo~

tapi tepek salah stau kad raya yg aku dapat from blogger emas putih   :)

sumber gmbr : cik emy

sebab aku nye mls snap n trnsfer dri kamera ker pc, he heeee~


Done, 
xoxo

2 ulasan:

AinAthirah Anuar berkata...

betul2. skrg ni kalau dpt kad raya kemain seronok.

metware berkata...

ambooiii, tampak elok nian blog niii..
please visit it http://metware.blogspot.com