Tabahkan hati dalam memiliki kasih sayang
JUNE 2017 !!

Selasa, 7 Julai 2015

CABARAN 20HARI RAYA/PUASA 2015- TETAMU RAYA PALING DITUNGGU-TUNGGU (10)

#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015



Assalamualaikum, hai !
Hehe, jom smbung no 10..


uhukkk3, kalau kcik2 dulu, yes...........aku ngaku, ofkoz   aku tunggu sepupu sepapat akuuu yg reramai tuhhh, belah abah lahhh ~
especially, sorang mamat nihh, hahhahaa~ HORMON GATAI ON okehh, tak kire, time uh ade bf or not...mihmihhhh~~~~~

pasal,mse kecik kami rapat, dah besarrr ni, malu2 kucingg plakkk ! ahaksss~


Tapi bila dah besar ni, feeling dh lain, cuma excited tunggu sedara mara reramai, kasik meriahhhh ~
mainn mercun sme2 anak2 sepupu, sepupu...sdra mara yg jarang2 jumpe, heheh~
seronok dngar dorang bercerita, bergosip...~

tp kalau dh kes ngumpat, erkk =.=" mampu tahan dlm hati jela, hehe~
senang cerita, time tulah, nk rapatkan ukhuwahhh ~ gtewww~



even aku x suke sgt la ber sesak sesak tapi kalauuuu nampak sedara mara yg bwk baby2 comel kannn...,
KONPEM , aku mintak dukung, nk cubit2, gomol2,


yeahh, actually, aku tungguu dorg yg ade babyy,tetamu yg ditunggu ialah bayi2, kanak2 riang ria rayaaa ~ hehehee~



tgk dorangg dpt duit rye,, wuuu~ x tgk tgn nk salam da, terus tgk sampul duit rye tuu, ahahhaa~




ok done, xoxo ~ slmt berpuasaaaaaaaaaa***

1 ulasan:

Eka Tikah berkata...

samelah kak. paling dinanti saudara-mara. pernah dtg sekaligus, haa riuh rendah rumah. hehe