HIDUP TANPA WIFI atau JALUR LEBAR

HIDUP TANPA WIFI atau JALUR LEBAR

Assalamualaikum,

hello ! Alhamdulillah untuk kehidupan yg sedang berlangsung . .
Mungkin sedih, mungkin happpy,
mungkin marah..... tp bersyukurlahh !





orite....

Semalam aku dah bertungkus lumus blogwalkingg and...join giveaway ~

Disebabkan connection sudah kembali,
bos sudah bayarrr fulllll, alhamdulillah......

kan bagus mcm tu bossssss , (kata dlm hati je)

TERIMA KASIH lahh kpd yg suruh bersabar dann doakan ye, hehee~
sehari lepas aku luahkan kt blog, (KLIK SINI)
HAAA.... terusss dah ok, huhu..
BAGUS BERBLOG, TERAPI koooo~

JADUAL HARGA UNIFI, aku share di hujung nota entri ni ye :)

.
HA, OK, bila dah terbiasa dgn WIFI, dan jalur lebar nih,
aku rasa mcm pelik time terputus connection, tak betah gtew,

peliknya, ni adalah sindrom bahaya kott!



Hidup tanpa WIFI, 

tak dapat aku berblogwlaking dengan gummbira ,
tak dapat aku usha sane sini,
tak dapat aku menjalankan bisnes online ku... 
tak dapat shopping onlineee,
dan tak dapat la watsap free kol ngn kesayangan2 ku, 
sebab kena brhrp pd topap smata je,,:(


.

TAPI kalau dah smpai kampunggg, atau ade aktiviti kat luar, 
aku ok jer tanpa wifi, or wifi slow.... sebab lebihh nikmat dgn keindahan kampung,
keindahan alam , BUMI ALLAH ini ~

, HA, OK, TAK TERUK SGT Kan !


Bayangkan ea, kalau org yg ADDICTED DGN INTERNET,

Lepas solat, sambil2 zikir, cek hp ~
Dah lewat g kje, cek jugak hp~
Kerja berlambakkk lagi, assignment memanggil dahhh,
tapi tetap scroll hp,

Pasal .......... ade INTERNET !



AKU TERPIKIR, agak2 mse depan nanti, kejadian mcm ni ker :-

Ada org yg dah  terduduk kt hospital, even sakit teruk,
mesti ada org SELFIE...dan bgtau satu duniaa............

" tlg doakan saya, saya dah nak pergi dari dunia niiii "


Selalu kita tgk, org lain amekkan gmbr dia...mintak bantuan bagaiii kan,
tp mybe lepas ni, berbeza.... selfie sendiri...

sebab  ADDICT dahhhh ~

nauzubillahhhh ~


hujunggg jariiii sangattt kannn >_<

ape pun, ingat2kanlah diri sendiri ye.....~



JANGAN SAMPAI MEMAKAN DIRI ,
TAK SALAH PUN GUNE INTERNET, DAPAT INFO JUGAK,

 tapi BUKU ATAU MAJALAH, JGN DILUPAKAN YAA ~




Berikut jadual pakej yg ada :)
Selamat memilih yg terbaik okayyyy bg yg x de lg WIFI or nk upgrade kerrr
hm, bole tahan .. ikut kemampuan <>


bos aku amek VIP 5, tak silap lahhh ~ hihii~













notahati, YA ALLAH.....................

Post a Comment

0 Comments