Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
AUGUST 2017 !!

Rabu, 3 Jun 2015

Buah kacuk???

Assalam, haiii !

Alhamdulillah untuk segala kurniaanNYA :)

okehh, time aku nulis entri ni, aku baru je settle makan BUAH PEAR EPAL ..

tak sure namenye ape actually, tapi nk mudah paham kann ~

aku share sebab aku first timeee makannn mcm niii ~ hahaha
nampak sgt.selama ni makan buah , 
tapi tak pergi kedai buah... kann... oppsss


HA, 
Memang bentuknyaaa mcm buah PEAR :)

Tapi ade kaler merahh2 gtewww <>


haaaa... ini diaaaa ~

PEAR EPAL
PEAR KACUKAN EPAL...
ATAU PERPAL ~

ahhaaaha,, xpasti plakk ~

Buah ni sedappp amat kalau maniss !

setakat yg aku telan dh brpe biji niyy...
semua manis belaka, kaler dah molek, rase pun sweet jer !

Klu mengikut sumber, ni namanya buah kacukan...

Time nk cambahh  pokok pear, diletakkan sedikit biji benih si epal :)

maka terjadiklahhh kacukan ituuu,, hehhee


KUASA ALLAH kan... siapa kita nak menghalangggg ~
INDAH kan kuasa ALLAH , Allahuakbar !

ok, sebelum terlupa, ade yg suka tanam pokok x? tak kisahlah adik2 ke, bf/gf ker....



ni buah asal...tanpa kacukann ! huhuuu !


HAPPY ENDINGGGG !



2 ulasan:

AinAthirah Anuar berkata...

Buah kacuk @ buah yang dikawinkan ni sellaunya memang manis :). unik2. nnti nak cri satu jugak la

bb_nona berkata...

a ah kan...haaa..carik3,, sedap..rugi tak meraserrr, huhuuu