Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
AUGUST 2017 !!

Isnin, 20 April 2015

Restoran lain daripada lain ! restoran akuarium !

Assalamualaikum. hai blog !

okeh, alhamdulillah untuk ape pun yg berlaku....

sabtu lepas, kami sefamilia pergi makan ptg.... yes mkn ptg ~

Mkaan petang yg syok jugak la...sebab adikku, si nabilah tu ta pernah pergi lagi.....

kalau nk ikutkan,aku ngn fmily lain dah msuk ke tiga kali pergi...muahahaa~

jomm teringin pulak nak update psal tu :)

RESTORAN I-TAKALA hereeeeeee~

ni gmbo gugel,sebab aku nye gmbo mne tah...gmbo dpn restoran ni....terdelete kot
aha.... gmbo tu..gmbo hiasan..kalau yg nona punye...i-Takala di pasir gudang punyaaaa~


Bukak pintu je..rase aircond.....yes...mestilah.sebab ni restoran bukan calang2 taw~

Masuk2 je memang akan nampak akuarium2 yg diisi dgn ikan ... sgt ohhhhseeemmmmm !

Setiap tempat duduk untuk dimakan tu, memang dikelilingi ikan ~

ade mcm2 ikannn...flower hong, ikan mpjb , gold fish...,mcm2 laahh..
(aku tak tahu sgt jenis2 ikann nih)

Then kita pilihla nak meja yg mane ye.....ade byk meja...dlm meja tu pun terisi dgn ikan kot !

haiihhh, memang comel tgk ikan2 tu..lagi kalau aktiff..ke sane sini...kite sergah..dy larikan diirii...yesss..cute nyeeeee~~~~~ kawaiiiiii ^_^

pastu order makan....dtg seorg amoi cumell...kasi krts.pnsel.and menuuu...
tulis kod makanan tu kt dlm krts..then hantar kt org tuu................bayar terusss koo
TAKDE KONSEP MAKAN DLU BARU BAYAR....ni laen okeyyyy~huhuuhh~


nampak ikan di tepi2 tuuuu? yaaa.abaikan si gmuks niiii >,<

see..i told youuu.....ikan tuuu..nampak takkkk??!!!berenang renangg
                                   



makanan boleh tahan laaaaa~ sedapppp jugakk..sme ngn hrge nyee.bahahaha

 

sje amek gmbo serious budak kurusssyyy nii.awwww,marah keeee, blurpp..muke KENYANG!


air ape ni? sedapp tuuuuuu~ 


ok.entry pendek jeee.nanti tempek byk lg gmboo ye.....




inilah diaaa..ikan mpjb..... dia suka melekat kat lantai atau dinding, bersihkan kotoran tuuuuu!


xoxo, published !
















notahati : YA ALLAH, GERAKKAN HATI MAK NAK BALIK KE KAMI :)


Tiada ulasan: