Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
AUGUST 2017 !!

Jumaat, 10 April 2015

masih belum terlambat ingatkan

Assaalamualaikum.hai.alhamdulillah untuk kehidupan rini :)

hari ni dah hari jumaat. bertemu lagi.. :)


Image result for amalan sunat hari jumaat

okeh...adik2..sesape yg ade anak2, haaaa~ meh reminder sikit ~

belum terlewat lagii






gambor tak leh nak BESAR lagii kee.. hehee~

so, buat checklist :)

ape yg dah buat........

SIMPLE JE SEMUA TU :)

dan kalau surah al kahfi tu..
at least bce 10 ayat terawal dan 10 ayat terakhir surah al kahfii  pun dah MEMADAI ok :)

so........... pastikan hari JUMAAT ni adalah hari yg berkualiti lebih sikit drpd hari2 lain :)

ape pun...........selawat ke atas nabi...amalan2 ni semua memang PERLU DIBUAT HARI2 pun..

pahala memasing kat kubur nanti..ye dakkkkk ? hihii ~

~ salam yaumuljumaah ~


















notahati : ALLAH ..................................

Tiada ulasan: