Tabha dalam memiliki kasih sayang
DISEMBER 2017 !!

Khamis, 12 Mac 2015

SIAPA YANG TIADA MASALAH

Assalamualaikum
hai belog, ni entri kedua hr ni  ...

syukur sbb aku kje di sini  , tkde org lain, nank nangis boleh, nak ape pun bolehh :)

aku dah puas luah tapi aku rase mcm sedihhh lagi...sedihhh sgt sgt....

YA ALLAH, PERCERAIAN SGT DIBENCI ALLAH     :)

kenapa mak ngn abah tak nak elok2, settle, bagi pham antara satu sama lain !

aku rase, nilah ujian idop aku yg trsgt besar !!!! bsar !

bila hal family dah bermasalah, aku dah tak kuat, ya ALLAH,

anak2 dijadikan alat... alat nak pujuk, alat nak bermusuhh.. sampai satu masa, anak2 stress !

mak ngn abah aku tak sayang kami ke....... selagi aku belum berkhawin, kenapa nak mcm ni?

ya Allah........., aku da tak tahu ya ALLAH..... mak pun buntu... ya ALLAH, jagalah kami :)

kuatkan iman kami ya ALLAH...... tiupkan kasih syg antara kami ya ALLAH .... :(

berilah kematangan kpd kami ya ALLAH .....

kenapa hati abah ego ya ALLAH  ...... YA ALLAH... ASTAGHFIRULLAH....

aku dh tak tahu nk pujok, nk ckp mcm mane, aku dh tak reti, aku tak pham ya Allahhhhh...
berikan petunjuk hidayahhMU ya ALLAH........ ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR !


Tiada ulasan: