hati galau 2

hati galau 2

assalamualaikum. hai blog . Alhamdulillah untuk kehidupan hingga hari ni,
syukur :)

hari ni, galau untuk yg kedua kali .. yes.knp berulang? nggak bisa ketemu jwpnnye woii..hehe..

skrg aku suke KENEN2 KAN orang, ape tu..mksudnye..
mksudnye ialah.. kenal2 kan org..recommend org tu ngn org tuuu.. mane lah tahu..memang jodohhh..wiwit !

 dan aku ni....klau org tu suke aku, tp aku suke  anggap cm kwn..alaaa.kawna jelaaa..so, aku g kenen2 kat org lain, tetibe akuu  sndiiri jeles.tak baik kan itu.. haihh !

TAPI lame2, sendiri pergi lah rase tu , cuma........yg lama tu, masih terlekat la, kenapa lah x leh luntur je..
astaghfirullah... iman mu tak kuat nona syggg    :(''

itu detik hati..ok la.dah.luah ni jela..

sambung keja x siapp2, mencari domain website ...mne laa yg ok..huhuuuuuu

Post a Comment

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .