Cinta datang dan pergi, semoga terus bahagia dengan cinta yang datang
MAY 2018 !!

Ahad, 21 Disember 2014

VISIT MY IG : @senyum2

assalamualaikum. hai blog. hari2 jengah blog tp takde mase nak update betol2 . .

very busy.. alahaii.dah graduasi..kena kerja..dah keja...memg tak menyempat ler gamaknye .

dgn masalah hati sikit ni kan.. haha...hai lahh hati, kenapa lah nak sakit..sembuh lah segera syggg...

anyway.......kalau nakk DRESS MURAH2 DAN CANTIK2 , BRG KEISHATAN , UBAT KUAT , kasot, jam, mcm2 lahhhhhhhh...

please... please... visit my ig : @senyum2
                                                 @senyum2

sesiapa yang sudi, anda amat dialu2kan , rezeki murah ye inshaALLAH ... yg membeli , yg menyinggah je ke.., yg menjual sekali , smoga murahh rezeki :)
















notahati : ALLAH, ALLAH , ALLAH ..... :)

Isnin, 1 Disember 2014

update kje yg lari dri bidang U

As salam.hai ...
dah nak sebulan keje..aq x pasti aku buat ni btol atauu tidak.kje ni lari dari bidang sebenar kat U dlu..tp disebabkan aq nak jugak carik duit? Aq grab kje ni, ape pun.
aq doa segala kebaikan dalam pekerjaan ini..kalau katakan lepass berbulan2 kje, gaji tetap maintain..haa..memang psg niat nak lariikk..mau cari kje laenn ....
... tengokk..
bukanlahh kje dlm lab tapi dlm office !!! ☆_☆


Cikebum! Hari2 koje sorangg2 yerr..bosan dan mengntok memang SEBATI sgt! I should be more positively i think..haha.well..luahan hati di sudut palinhgg...palinggg dalamm kauu! Haaa..pasai tuu lerr type kt blog terchentaa nihh..ok.esok kje ! Keep calm and do your best! Chayok nonaaw goodgirl!