Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
AUGUST 2017 !!

Selasa, 24 April 2012

AmerCorner 1st Giveaway

as salam..setelah sekian lame..yay !
hri nih aku join GA..smbil2 study..drpd fb..bek join bnde nih..lau mng..best jugk..lau x..xpe jela...
okeh..moh laa tgk ape aku duk join nihh ::

 
mule2 aku tgk..banner nih piic novel owg puteh aw..then lme2..usha btoi2..
laahh haaaa......;LAWAK KAMPUS; kaau !

heee..excited lerrr....hri tuh kwn aku ckp nk bli yg kompilasi sume...
tp..bg aku..lau dpt yg nih punye je..cukop ok..
aku tk penah beli buku nihh..bce owg len nye jepp..kih4~..~

ohke laaa..tuh je...KLIK SINI... .or  banner if nk   komiik tuh..dan berkenalan ngn blogger nihh k !

tag to :

1 ulasan:

amercorner.blogspot.com berkata...

salam singgah dan thanks sudi join.
Good Luck

:D Blogger with love. Amer corner been here.