ABPBH-mental kne kuat..`

ABPBH-mental kne kuat..`

ASSALAMUALAIKUM !
heeeeee..ohke..aku nk cite elok2 keww..cite burok2??
adeh..kang makan KAKI plak lau kutok2 sal  event nihh...

heeeeehuu..tp..nih blog haku....hahaaa..
ermm...
seriously..
aku berdebar....berdebaarr...
klu artis2 uh ..debaran bile mlm event2 mcm  nih laaa...lau aku...berdebar...bile event EXAM tuh dtg...
huhhh..ilmu tak cukup di dadaaaa...ilmu di mindaaa..ilmu di jiwa..sumer tak cukopp!!

aku rase kuraang..manusia memg byk kekurangan..i admit it..well...
aku pnah nmph quotion niyy..barulahhh aku sedar semula... :

''KEKURANGAN DAN KELEBIHAN itu bukan masalah kitaaaa....bukan juga kehendak kita...
sbg manusia...terima seadanyaaa...''

whoaaa ^__~ nice nye kuRasErrr....~
ape pun..aku bersyukur..walau kadang2 terlekaaaa...terlenaaa..(tido je kejenye)...

heeeee..tp masih terjagaaa..walau mamai2 dlm mghdapi cbrn idoppp..!!
huuuhhuuuhhuuu..LIKE3!!!!

okeh ler..nk jalan2..cri keje..-->x yah carii....memg tga tungguu pong laa mekk oii !! hahaa... ^__*


urrrmm..sape mng mlm nihh? SAPE la yg layak menang tuuhh?
dgr kt radioo jela..mlz g bilik tb..rmaai sgt org ti..huhhhuuuu~
ohke laa..sudaahh..cukup2 sudaaahhh !!!
dadaaaaaaa my blog ku terCHenTa..~

Lisa Surihani or LISA yg mng??!


notakaki : sapew mng??sapeww?? hahhaaa..

notahati: tenangkan aku..kurgknlah debaranku...amiin !

Post a Comment

0 Comments