aku rasa blog kamoo nihh....

aku rasa blog kamoo nihh....

as salam..haaii syg4 !

hai my dearest blog..
emm...sejukk !pg 2 dh melepaak kt blog..huhu~

teheee.....banner GA !! KELIK SKRG KALAU SUDI !!

yahuwww..pg2 joinn GA ! ank dare haper kauu !!

wiink3..~~

ermm...ok..now..
i dun wnt  to waste my time..

bg pndpt..then bg jelaa...aku bg pndpt kaw2 punyerr  !!
TERBAEKK !!
heheee.. ^___^

aku ase blog kamoo namiacinta...MEMG DAH CUKUP SIMPLE..tgk tulisan header  aku tau ko bersenii..tp suke bnde simpel2 kn3..~
 
 
JIWANG pun iyerr..lg2 biler tgk...link INI

BiLa CinTa MuLa BeRKaSiH SaYanG

aku sokongg !!

well..apekate...letak shoutmiix kt dlm blog?? 
senaangg sikiit..ape2 nk tag..kdg2 kotaak komen tuh tidaakk berrfungsii dgn terrlaaalu baikk..
adekah kamoo tk mahu background yg bersenii sikiit??

heeee..ape2 pun..information yg dishare tuhhh mmg berrguuna laahh..
I LIKE !!

bg button LIKE kt fb jaapp..!!

hahaaa..~
 ermm..ok..for sesape yg nk JOIN..jomm laahh !!

taak usaahh tunggu2..b4..:
28 Disember 2011 jam 8 malam yerr..
KELIK JE BANNER...
ok laahh..sebelum chow..mncri rezekii lain..cewaahh!!
meh laa..berpntun dulu::
 
hati senang bila tibe musim cuti..
aku berhaarp sgt nk mng GA iniii!!
amiin~

jum juling2 mate tgk hadiiah yg ditawarrkn woiitt:::

3 pemenang akan menerima top up bernilai Rm20 setiap seorang
- 3 pemenang akan menerima header tajaan inspired magz
- salah sorang daripada pemenang akan menerima patung CJ7
 
ok..tuh je...daaaaa~
menyertai giveaway namiacinta.com header tajaan Inspired Magz

Post a Comment

1 Comments

  1. terima kasih kerana sertai GA
    nantikan pengumuman nya yer ...

    terima kasih atas komen yang di berikan

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .