KERINDUAN

KERINDUAN

as salam..
haai hati ku..
hai yg membaca....
em...bersyukur..masih diberi nyawa...wah, sgt berhargaa k..
masih cukup sifaatt utk mnulis entry dan joiin GA pelbagaaii..and buat luahan rase kpd sape2 yg haku tk berkenaann~

erkk...today..i would like to buat entry berkenaan hati dn perasaan..
wahhh touchhiing tol..
ngee~

ini bukn luahan nk buat owg muntaahh okies...
al maklumlaahh..ro0m8 sumerr sibuk lelap mata..kak farhana..kak farah..and kak madi..yg aku sibuk wt kad rye dy dlm blogg niih !..
dy suke laa...
haku lg laa SUKERR wo0o0!

hehee..aku nih kol 9 dh tk nk tido ag daa..terus mndii..walau kels kul 12 kaang !..hik4~


em..jom...hom about RAMADAN 2011 niihh??!~
erk..bg aku..RAMADAN yg tiba sgt disambut dgn baik..
setakat nih..alhamdulillah..masih cukup..
pompuaan kn ade excusenyaa...
mujur aq blom 'trkena' lg..

haaa....aku trbce dlm blog sahabat mayaku brnama JURNALHAKIKI..
di mana...ayat yg aku sukerr..gemaar ialah..

''kuruskn badan dgn kurgkan makan..,gemokkan badan dgn banyakkan amalan...'' ^_^..I LIKE !

yeah..itu status fb yg terpapar pd bulan RAMADAN ini...
waahh ! teruja aku mmbce nyer aw !
ape mcm ngn kamo0 yg mmbcer??

bulan poser nih..niat nk kurus...atau diet harus betoll..
aku nih x leh diet daaa....masuk angin je perutt haku niihh~
susaahhh aww!

ade je yg tk kenaa..bile taraweh..haaa..mul lahh buwek haal..cri pasal btol lorrhh..nggeeee~

em....di saat ini..,aku rindu..yer..rindu pd family kt JOHOR sane..(ha'ah..sy org JOHOR laahh)...
eden rindu sama dorg lorrhh..bile nk baliik niih??
tetibe rse masa lmbt laakk berlalu..huk4..~
maakk!..nk pi bazarr kt sanaa !
amek la nona baliiikk !!

RINDU RAMADHAN

emm..second, rindu pd mitsubishi...eh siapakh dy di hatiku?

hu3..dy salah seorg insan yg sgt baik..rapat dgnku dlm dunia maya niihh!
erkk..bile mahu berjumpe?nk jumpe tp dup dappdupdaapp..malu !...gerun !
ceyytt..>>dy x mkn owg arr..<<

haa..mesej RAMADAN  un aq tak bg..heehh..aq paham keadaannyer...>>ye2je..<<

then..aku teringinn gak mmbebel kt dy...alolo..dy uh suke dgr probs org..bukn aku je kuttt....
em..dulu mungkin i'm not appreciate dy very much..
tp aku masih mncuba mnjaga hati..menariik hatii..

dan kerinduan kpdnye..masih tersemat di dlm niih..
aku biarkan je...sebab kalau fikir..sakit nnti..i hate that !!

aku tk moh hati ini parah sewktu aku dlm keadaan ragu2 dan sewktu hati ini ingin beribadah..bermuhasabahh diri..~

aku tak baik mcm budak blogger2  nihh..
aku nih blogger2 sempoi2 hamboiihh !!

hheee..den raso..den nk jdik baek..pakai stokiin bilo kuo jaln2..but..
tk mnjdii wo0..
heee..kawan ngn owg yg baik2..p x sealiim waniita aliim muslimah sejaatii..

erm...hari ini ade engineering grafik nye subjek..hadooii !
nih la subjek first yg aku melopong jap biler  tau adeerr...
aku nih imaginasi x tinggi sgt lau bab2 melukiis..
p...lau bab2 reka citerr kaahh...,pura2 kaahhh...haku thu laaa!!
eiiiyyy~
geraamm kurase..tp tahaann..puase la nonaa !!~
tq lahh miss hannan yg cun ue ajq kamii naa...~

third..,miss nk poser kt sekola dahulu!

yelaa..spe je tk rindu??walau kngan pahiit ader...dn msih diingaatii..p kengn manis msih terseliitt wo0o....em..kt sane free je mkn...
p bazar un muraahh taw..1
x mcm bile dh smpaaii sini..unibesiti niihh...
kih4..mmg la x sme nona hoii..***^_^

tetap RINDU !

haaa....cikgu homeroomm??
fairuz homeroom ..di mne aku jdi vice president taww !!
haiissyyy..saborr jelaahh ~

okie laast...,aku rindu nk berguraau-guro ngn kawan2 lme...yer..bukn kwn2 f5 je..
kwn2 mse f3 gaak`ouuhh...ade 2 sekola k aq niih zmn dulu...huhuhu~..!!
heeee..wee...

dahlaa..nk bce notes...kol 12 ti aderr kelass...em..TUTORIAL dh setel p ade sikit2 yg sengal nye soklan lum jwb..
poniing palo den nk buwek itu sokklaann !!~

Post a Comment

1 Comments

  1. Assalamualaikum cik nona.amboih,PC pun ditag jugak diri ni tak baik lagi lah baby;) sama2 memperbaiki diri ya..btw selamat berpuasa dan beribadah ya, semoga dapat berpuasa hakiki walaupun tak cukup sebulan.hehe.^_^

    p/s: rindu sape tu..

    btw, pemenang contest AKU & 24HOURS l.i.a_d.i.y sudah diumumkan.jom terjah.hehe;)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .