kekuatan dalam kegelisahan

kekuatan dalam kegelisahan

as salam...haaaiii..my blog..my heart..and sape2 yg bce ini entriiiyy~

em..first of all...,thank u ALLAH...LET'S SAY ALHAMDULILLAH..coz masih memberii diri ini peluang utk idupp..bernafass sebaiiknyerr...~

walau hatii kucaarr kaciir kranaa berada jauh dri pangkuan family..,i'm still ok:)..*kutt*
smlm nangiis bagaai nk raakk..yelaahh..dh la dftar u lewat seminggu..mgu orentaasi aku tak pi...
tup3...senin i have a class...
errkk...so stressz!!
aku dh become a junior back!!..yeah nona is JUNIOR NOW!!
nk jdiik senior laahh!!..hahaa..dulu boleeyyh laahhh f5...but skrg...U la deaarr~
jgn nk sesukaa haattii kamo0 jepp..!! huh==~

tdik jumpe kwn baru..hahaa..mcm ayat dak teciik kew??
erm..diari ku di rumaahh...maka...aku tuliis di sini..sama ade owg nk komen boleh..tk moh pun tak haper2..hehee~

beliau budk srwk...tak masal BELIAU*..
huhuuu~i called her niza..true nme?..it's secrett...
and one else is kak zatii...dri siang asyiik pnggiil kak wati jeppp..haha kak yatii laahh..
rupe2nye aku salaahh wo0..hehee..dorg nih sebiliik taw..blok A...p aku tkde ro0m8...td wktu mgriib baruu aderr..tupun beliau duk bilik kwn...letaak brg je dulu..
al-mklumlaahh budaak ijazah..dh lme wo0o kt siniiyyhh~~

haaa...hepii??..entaahh..msih trkilan dgn result UPU yg lalu..
mmg abah tak kisaahh tp aku sndiiri rse cm byknye guna duitt ..!!!

sob6..haati x tenangg..cmne nk cri ketenangan itu??!!
hari tuh fail JPJ kete before go here...pasal tuh hatii niih still dup dap..dup daaappp..~
errkkkk..!!!aaarrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

aku nk jdik manusia...dri rusuk lelaki yg matang dan bijaakk!...dan jugaakk tabaahhh hatiii..ikhlas-seikhlasnyerr..~

haaa...ptg tdi jaln2 di Melaka Sentral...wahh di mane??..aku x de piic laa..coz x bwk kameraa laaahh!!GUGEL SNDIIRI k..~

byk brg tp aku jimat..so, beli mknan 2 jep..hehee..tambang bas tuh yg x tahaan weyyh~
tp pape pun..leh tahan..lau boleh..ini first and laasstt aku outiing..harap2 laahh...bukn pew..agaakk mahaal laaa ..h0ho0hhh~

nme melakaa..tp jauh gilew bndr...uniik lettew kaan3..!!
hurrmm..nantok sudaahh..nk titow....smt mlm..

mybe nk bw aku  x sempaatt...bz laahh syg cinta hatiikuu..!~heheehehhuhuhoho0hh
done...daadaaahhh !!!

Post a Comment

2 Comments

  1. wah seronoknya dah bgelar student balik kan? teringin jugak nak smbung bljar...tp byk sgt komitmen nk diuruskan...

    *syok la xikut orientasi,xde la kena ragging...hihi

    ReplyDelete
  2. boleh laaa..
    hurm..but lau freshii niih..agaak mncbarr wo0..
    hehehe~

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .