Contest: Saya ada Cash RM1000..!!

Contest: Saya ada Cash RM1000..!!

assalamualaikum!!
haaii..salam sejahteraaa....blog aku...hati aku...and to sesape yg bace entrii kalii ini...
okie..harii niih tamao buat suspens koz tajuk tuh dh terang2 mmbuktiikan aku masuk contest....
haa...ini cik fiqra y anjurkan...TQ laa ek invite sy..
sy memng suke bnde2 yg syok sndiiri..hahaaa...
em...tp today bukn nk imaginasi yg tinggi2...juz berpike sebaik2nyer...huhu...
HAAA..JOM BAYANGKAN SAME2..JIKA ADE RM 100..
tak kisahlaahh..terjumpe kew...tercuriik kew..terhamek kaa...

14 julai sampai 31 julai ni jer
 
JWPN AKU YG CUTE:
  • BAJU (tak kira saiz..jenis ape...sesuai tuk boy n girls)
  • shwl ( mcm2 jeniis...non muslim pun leh pakaiii)
haaa....benda biasaaa kew??
well3...ini bukn calang2 jwpn taw..!!

bilangan setiap baju dan tudung tak diperlukan kaan??...
so suke ti aku nk beli byk mane...aku nk beli berbundle-bundle..
buat sedekah kew...utk diberi kpd adik2 or parents aku kaah...hadiiah contest kaa...
uppszz... reasons tak diperlukan...,
aku redaa...dan tak moh pnjg2kn citer wo0..
hahaaa...

em...kalo aku tgk cth yg diberi incik tunang cik fiqra...:
laptop ngn speaker...tp aku bukn supplier laptop...so mahal laah..lebeyh seribu weh kalau aku belii..
keh4~
jadikkk..aku sbg pompuan..dan manusiia biasa...hormon nk beli benda2 keperluuan jep...
benda @ barang yg boleh di share atau dijual semula kalau tetiba jatuh miskin...
nggeeeeyy~
haaa..that's all...
thank u!!

tag to:
hannan
lana
nanakimie

Post a Comment

0 Comments