calon template budak nakal..!!

calon template budak nakal..!!

assalamualaikum...w.b.t ..!!!~

huhu,,seronok nye kurase harii ini...eleeyhh..baru tercalon..
ekekkk...tercalon apew??!yeah!tercalon dlm ini contest::

Empat Blog Pilihan Contest Saya Mahu Template Comel

huhukk...okayh..apebenda?..ini adalah contest first yg aku jo0iin dan sgt berminat dgnnye..lau tak mnang pun kaan..aku suke jugaak blog budaakk niih coz blog dy superb weeyyh~
di sat blog ni baru nk bangkiit..aku rajiin gilew nk jo0iin2..and berharap nk jdik winnerr..dan finally..,
i got it...
okie..i got msuk pencalonan jep..di sini
blom sepenuhnyaa..hohohhh..hatii niih tak sabo2..dup..dap..dupp lgiy..~
tgk laa..cth2 ayt yg aku cubiit sikit dri ini blog:
 
Hai all...hari ini koz nak pamirkan empat blog pilihan koz dari 15 penyertaan dalam "Contest Saya Mahu Template COmel"..Blog-blog yang koz pilih ini antara blog yang kreatif yang mempamirkan artikel tentang blog Budak Nakal ini...koz ingin mengucapkan terima kasih sangat-sangat...Tersenyum koz bila membaca artikel-artikel yang korang buat(^__^)...Okey antara calon-calon terpilih seperti di bawah:-

nonasani blogspot calon pertama: 
faizlaster blogspot calon kedua
lynnlinda blogspot calon ketiga:
aliaalwayssuju blogspot calon keempat:
 
well3...ade rezeki..psti ade..takkan lari hadiah dikejarr...
PERGI SEKOLAH BAWAK BEKAL..,
MAKAN DGN ANAK MAMI..,
NAK BUAT TEMPAHAN TERASALAH MAHAL..,
HARAP2 LEH MENANGLAH CONTEST INI ..!!

 
contest niih tamaat sudaahh..huhuuhuuhh3~..
tapi aku memang nk sarankn spe2 yg dtg blog aku..mehlaaaa...tgok2 blog BUDAK NAKAL niih~

p/s : jagalah hatimu wahai syg..engkau kan senang hati nnti kelak

Post a Comment

0 Comments