Umar Faruq : Promosi Blog Aku !!

Umar Faruq : Promosi Blog Aku !!


assalmualaikum!!!
huhu~ alhamdulillah hidupp agii..

okayh meh aku ckap sesuatu dn bgtau yg aku joiin segmen UMAR FARUQ..!! 
harii tuh ade..harii nih pun ade..

wo0..aku mmg suke org terjah2 blog aku..aku pun suke usha blog org derrr ~

so utk segmen niih..aku tak moh citer pnjg2..cite pendek2 pon tak moh..kui3~

 nk tuliis bnde bukan2 cm menambah dosa aku..so utk tmbaah pahala..bace bnde niih..scroll smpai habiis okayh! =====
========================================
  • ANGGUR atasi rasa sakit rawatan kanser payudara
       haa..gempak kew?..tak la kan3~ini sakit ea.. laki o gurl sume leh kene ok..bukan tuk gurl jep..so bek haati2.. npe anggur pulak jdiik ubatan? 
sebab ape pulaak?!..ini sebab antioksidan yg ade dlm anggur tuh dpt mlindungii tubuh drpd radiasi fibrosis yg amat mnyakitkan..ape lak radiasi fibrosis tuh??! haaaa....itu adalah pengerasan jaringan di skitar bhg payudara akibat radioterapiii ..em ape?taak paham lg ? bukaak google jelaa..ngeyh4~

  • tip nk hilaangkan sakiit kepalaa here...
                sape yg selalu sgt pening2 pale?! mlm2 buta?..tgah2 haarii tuh?!..ble tgk adiik pecahkan tuh ini kt uma?! bile ade prompak msuk uma buat projek plak?!bila kekasih gelaap carii len?! haaa...meh2..baek amalkan bnde niih..
caranye: guna bwg putiih..hehe ..ape?..busuk?..byk cekadak ko!!..haa..hamek sjibiik bwg putiih tue..,hiris nipis2 ok..kemudiian tampal pd kanan dan kiri pelipis kepala...dah tuh..biarkn je smalaman..insya-ALLAH..ilaang laa ..nyah terus sakit kau tuh oii!!

lau bosan bce tuh..marilaah aku nk share video niih dulu..sesuai utk semua glgn melayu dan owg puteh okie:-


 
haaa....maaflaah kalau PC korg mcm sipuut sikiitt..nk loadiing tuh mmg glew susah kutt..

haaa...ini je dulu..ringkas dan padat tak??!...lu suka..lu bilang sama gua okayh!
lu bncii..jgn cri gado meeyhh..ckp je...

gua tak guna itu ayat haa:''lu langsi..lu matii''
kiih3..!!

sebelum habiis entri niih..aku nk share liinkk..sekaliigus menambahbaik puliih  pengetahuan kt hotak kite semua===
aku jua berharaapp agar kamo0..dan kamo0..dan kamo0....berhatii muliia..BUKAK AKAUN FB...THEN.., klik LIKE di

DAN

p/s: sebab korg dh bce entri niih..aku bg adiiah okayh!!
Hadiah Terbaik :

-> Kepada kawan - Kesetiaan
-> Kepada musuh - Kemaafan
-> Kepada ketua - Khidmat
-> Kepada yang muda - Contoh terbaik
-> Kepada yang tua - Hargai budi mereka dan kesetiaan.
-> Kepada pasangan - Cinta dan ketaatan
-> Kepada manusia - Kebebasan 

 ==============================tamat==================================

Post a Comment

3 Comments

  1. woah.. bagus nie.. hehe.. tq ya. :)

    Copy link bawah ini dan promosi blog anda setiap kali anda komen..
    http://www.umarfaruq.com/2011/06/promosikan-blog-anda.html

    ReplyDelete
  2. hello . ame singgah sini dari blog Umar Faruq . :D good luck ya in promoting your blog .

    ohh btw , have a great weekend ya . :) do take care ! :)) and jemput singgah blog ame ya . ;)

    ReplyDelete
  3. shiema singgah dari segmen yang same :) jom join segmen shiema pulak untuk naikkan trafik.
    http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2011/06/semen-1-aktiviti-2.html

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .