contest! nak perfume lancome free tak?

contest! nak perfume lancome free tak?

assalamualaikum..salam satu blogger!! salam berbahagiiaa!!
hari ini hari jumaat! yeah..walau ape pon yg terjadiik aku tetap hepi coz name JUMAT tuh??>> apesal? bapak ko jumaat kew nona?
 
jwp: eh..idak laa gituh...hari jumaat kan muliiaa..tak kisahlaah..keje byk mne pun kan..jumaat tetapp di hati..
first..,alhamdulillah..masih hidup..normal lg...
so..,aku joiin diri kt contest niih..meh4!!!

KLIK BANNER KALAU NK USHA AND JOIN yerr
okayh...eden tak mau pnjg2kn entri...mohlaa che buat ayat sehabiis mungkiin..ehekhehe

blog poyoness best sebab....  
  •  aku memang suke ayat2 sempoii beb..wa caya sama lu bro!! ngeyh3~
  • paling tak menahan..kritik2 dy tuh..hoit..ramaai naa mao komen hang punye entri...masyukk!
  • ade yg aku usha..sesuaai bebenor..yg buat hati aku kembang2 sbg pompuan musliimah sejati..(eeh..,ye ke nona?!)...ble bce entry ini.. 

hohoh0..kembang kempiis aku..tanye sikiit..marka hang pkai tudung kan3??!!~
  • okayh..aku suke blog dy niih lg sebab aku tgk dy prihatin dgn masalah2 yg melanda duniia nih..uiik..rugi tak ushaa blog mamatt  nii..weh!
  • haaaa..lg satu aku suke..coz..aku ni memang penyokong para blogger yg berlamat di MALAYSIA la especially..tp tak lah sokong blog yg lucah2 dan gejadah2 haram plaak..
haa..nk share nih jap:
[[ malaysian ]] saya sayang kamu
[[ english ]] i love you
[[ polish ]] ja kocham ciebie
[[ french ]] je t..aime
[[ hindi ]] hum tumhe pyar kasrte hae
[[ czech ]] miluji te
[[ slovakian ]] lu..bim ta
[[ italian ]] ti amo
[[ ukraiian ]] ya tebe kahayu
[[ german ]] ish libe dish
[[ chinese ]] wo ai ni"
 
 
dhlaa..tag org lu:
ciik nanakimie
lana
shiera
* amek mse jap nk gtau dorg nih..
sebenaqnye aku takut tgk ayat niih:-

(tidak lebih 100 patah perkataan)
 
sebab ape?..sebab aku risau lau telebey sudeh..!!
 
p/s:k..jum joiin bloglist aku plak ..piicit button HOME now 

Post a Comment

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .