Terus Sebarkan Kasih Sayang Untuk Kebaikan
OGOS 2018 !!

Sabtu, 31 Disember 2011

SESI KENANGAN: dah tua laahh

assalam...
haai !
alhamdulillahh..bernafas lg...hurmm....
AKU TUA!!
KAMOO??!
LAGI TUA KAN ?!

semua manusia..makhluk ALLAH...
memg melalui hari ini..kalaau
semalam..NONA 18 TAHUN 9 BULAN 3 MINGGU 1 HARI..
tp harii ini..
18 TAHUN 9BULAN..3 MINGGU..2 HARI..
(terror gak aku kira ek??)


hhaaa..percaye sgt...!
ala...gi je kt bwh blog haku tuhh..
hade link website..ala..yg pic wrne pnik uh..sng je nk tau dh bpe lme sy idup kt duniaa nihh..
>___<
'daisypath' namenyer..huhu~

ok..kmbali pd title...

CEMAS NYE !

baby.jpg
^^^ muke takutt..takuttt!! ***

sebab?
ye..sebab kite tak tahu ape akn jadi kejap lg..sejam dari skrg?
esok? lusa?
tulat?
tutututtletlaat??

ohke..ini bukn semata-mata sebeb TAHUN BARU...since MAAL HIJRAH lg dh rase...SINCE HABIS SPM lg dh rase..serious! rase daahhh..

betapa GERUN DAN CEMAS UNTUK HADAPI HARI TUA..
whoaa..tua sgt ke?
bukn tua laaaa..tp..

HARI MATANG... ^___^

ok...aku cuma nk bg persoalan yg..aku sering tanye dan nk tahu jwpn dari pelbagai aspek...hurm..SHARE ye :)

- adakah umur ku pnjg selepas ini??
-mungkinkah ini yg ditakdirkan??
-apakah ini bala atau ujian hidupp??
-boleh ke aku teruskn hidup tnpa mereka yg aku syg?? --> SEDIH
-adakah dosaku  diampunkan?? --> hanya ALLAH yg tahu..kn
-matang ke aku buat keputusan nihh?

ermm..diharaapkan..kamoo......kongsi la pndpt dari pelbagaai sudut...

demi mase.....igt ! jgn lengaah buatbnde  baaik ~

ok la..skrg....nona nk ajak berdoaaa...nona share..awk bce smpai habiis taw !!
BISMILLAAH...

YA ALLAH.YG MAHA PEMAAF.....AMPUNILAH SEGALA KHILAAFKU...KHILAF EMAK ABAHKU...AMPUNILAH DOSA KAMII...DOSA SEMUA YGKUSAYANGI DAN MEREKA YG MENYAYANGI KU  .....

YA ALLAH YG MAHA PENYAYANG...KUATKAN HATIKU MENJALANI UJIAN HIDUP YG KAU BERIKAN..
ENGKAU YG MNDTGKN UJIAN..DAN PADAMU KUMINTA BANTUAN..TIADA YG LAIN...

YA ALLAH YG MAHA AGUNG...PANJANGKAN LAH UMURKU..UMUR DIA..UMUR MEREKA YG KUSAYANG..SUPAYA KAMI DAPAT TERUS BERBAKTI DAN MENYAYANGI ANTARA KAMI..

YA ALLAH YG MAHA PEMURAH.....MURAHKAN REZEKIKU..REZEKI KELUARGAKU..REZEKI KAMI....AGAR DAPAT DIMANFAATKAN SEBAIKNYA KE JALANMU..

YA ALLAH YG MAHA BERKUASA..BANTULAH AGAMAKU UNTUK BERTAHAN MENGHADAPI COBAAN..BERTAHAN MENGAHDAPI SERANGAN DAN FITNAH...

YA ALLAH YG MAHA ESA....BERILAH PERLINDUNGAN KEPADA AKU..MEREKA YG KUSAYANG...AGAR TERUS BERADA DIJALANMU DAN JAUH DARI MALAPETAKA...


BAGI MEREKA YG INGINKAN JODOH :
YA ALLAH...YG MAHA ADIL...YG MENGETAHUI..




AKU DPT DARI BLOG OHSEM yg diberi kwn aku kt PAHANG SANE..
jum bce entrii nihh SINI 


kartun-islami2





notahati : HAPPY NEW YEAR..HAPPY GO LUCKY ! teruskan azam...KUATKAN JIWA
^___^...pesan kt kmoo..pesan diri sndiiri gk !

Jumaat, 30 Disember 2011

SESI KENANGAN: bestnye bersyukuur cm giiniihh!!!

 Bismillahirrahmanirrahim~
assalamualaikum n salam sejahtera and hyepss ! my blog..and..sape2 yg sudii bace sinii~

sehaat?? haaaaa.. ermm..
firstly...,in life..
as human....aka manusiaa...,
and..insan yg saluu  buat salaah kt duniiaa niihh..
KITA SEHARUSNYA UCAPKAN SYUKUR...dah ucap syukur belom??

Ikhwan dan Akhawat sekalian,...JOM  SAY ALHADULILLAH..


daah? dah ke?? hehee...now..tak payah lengah2 mse..poiint hape den nak ckp skrg??

ekcelii..point uh..memg byk ! byk smpaai tak terkiira dek jari kakii..hahaa..!

erkk..--> lawak? TIDAK SAMA SEKALI..

ok..mcm nih..ade sumone..buat luahan hatii..ye..bukn dy je..tp dulu2 pnaahh jugak ade owg bwt  luahan haticamm  budaakk nihh !

ok..haku nih mcm dh mataang sgt je nk ckp kn?!
takpe2..aku cuba..:

start dari sini jaapp:: 
Sahabat serta sahabiah yang cukup dicintai kerana Allah,bacelah inii

''Dan Kami beri balasan orang-orang yang bersyukur''
 ==Surah al-Imran ayat 145==
ok .....antaraaa yg aku pegang dan ingin share berssaamaaa~

 haa....cuba imagine kalo kite bersyukur mcm nihh sekalii::

bangun subuhh...atau bgun tido...KITE TGK TGN KITA..HIDUNG KITAA..TELINGA...RAMBUT..PALING PENTING..JANTUNG KITAA..
masihh ADE??!!... nah , ucpkanlaah SYUKUR..~

keduaaaa...... bile dah habis solat..gosok gigi..mandi ape sume...kite tgk berus gigi tuh..
waahh..
'aku dpt pegang lg berus gigi niihh..masih boleh sujud pd sejadaah niihh...masih boleh rase air....bestnye !!'


naah...bersyukuur lg..ALHAMDULILLAH..


ketiigaaaa......tengok mak kitaa..familyy laah sng ckp..
'isyy...bersyukur....family masih bersamaa....'


ok..kalau bangun2..teringaat  yg dh TIADA ..(mnemui ILAHI)....
tengok dulu sekeliling..ade ape?!
anda sorg2 ke?? kalau iye...tetap kena ucpkn syukur..ALHAMDULILLAH..
krn....kamu masih disayangiiii...oleh TUHAN....oleh ALLAH yg ESA ~utk teruskn perjuangan..misi hidupp..untuk dii sendirii..~WALAU MEREKA YG tERSYG..SUDAH PERGI..namun...kite kena bersyukur..krn MUNGKIN ALLAH SYG MEREKA ..DAN TIDAK MAHU MEREKA MELAKUKAN DOSA LAGI..kita pula mgmbil iktibar drpd KISAH TERSEBUT...masih boleh basahkan lidah dgn berzikir..beribadat kepada PEMILIK YANG AGUNG ~ ^___^

keempaaat.......jika kita tgk owg tuh KAYA ! HARTA BANYAK ! DUET MELAMBAK !
kite tgk diri kitaa...
papa kedanan sgt kew?? at least boleh gk bce  entrii MISZ NONA nihh...


nah..,ucap syukur..!! alhamdulillahh...


kelimaaa.........tgk boypren owg.....tgk bini owg.....whoaa..lg cun? lg smart? lg HEBAT??!
tgk kite punye pulaakk...
same je kn?..ade mataa..ade haati dan miinda yg bersatu dgn kite..yg sntiiasa share ape pon..~yg nk bersusaah senang ngn kite...SEMUA TELAH DITAKDIRKAN YA PEMBACA..
nah , bersyukuurlaah !



keenaaamm..
jika kite tgk..org tuh pakaaii branded2....whoa..cinciin...gelang..sume hado....
then tgk kt kite?
ok..takde..tp..penting ke??tak kot....buat berat  n buang duet jep..save 'credit'
nah, berrsyukurrr..!
 
ketujuhhhh... kite nmpk makcik sakit...abg sakit... kakakk sakiit..ibu..emak...umii...ayaahh..papa..daddy sakit...
then ape kite nk bwt?
memg sedih...dan kite kena bg kekuataan..
tp jgn lupe bersyukurr..pasl hape?
sebaabb..kite masih sihat untuk mndoakan merekaa..masih diberi kekuatan untuk mmbntu merekaa..berbakti pd merekaa...
bukn 'bersyukur'  mereka meranaa....

okeh..yg nih kelapaan.......'dia ade bf?gf?bini?laki? then cmne ngn aku??!!
naah ,

bersyukurlaaahh....ahaaa..mybe CINTA KPD ALLAH MASIH BELUM CUKUP...
then...masa blom tiba untuk aku mndptkan jodohku..jodoh yg kuiingiinkaan~

ALHAMDULILLAH..walau tiada pendamping hidup..namun aku YAKIN DAN BERSERAH PD NYA untuk mgatur segalaa urusan...NIKMAT CINTA ITU INDAH TP LEBIH BERSERI JIKA MNDPT REDHA ALLAH~

Janganlah kamu mendekati zina, sesungguhnya zina itu perbuatan yang keji dan suatu jalan yang keji"

ini ke -9.......kite tgk org tuh more success...
then cermin diri kite??
ok..kalau betol kite kurg berjaaya..sila kritiik diri sendiiri..TP BUKAN HINA ~
kritik diri untuk timbulkn smgt...INGAT !
REZEKI ALLAH...PENGETAHUAN ALLAH..TIADA BATASAN :)
nahhh..berrsyukurrlaaahhh...masih berpeluuaaang  untuk memperrbaaikii !! 


akhir sekalii..
'kenapa aku didugaa??kenapa di aputus ngn aku?kenapa aku fail?knp aku kena marah?knp aku pulak yg dituduhh??

haaaa.....ini selalu..hehe..maaf..., saje bg perrsoalaan time2 last..hurmm...

ok...,INI SEMUA BERGANTUNG...ADE HIMKMAH..ADE ANTARA MANUSIA YG CKP..
kalau bnde burok tuh..means balaaa...??
betol ke?
hurmm....bagi aku..tuh ujiaan..
jom berdoa cm ginii::

''YA TUHAN..YA ALLAH YG MAHA PENYAYANG DAN MENGETAHUI.., engkau yg mndtgkn ujiaaan kpdaku..kpd kamii..maka KAU jua yg akan mmbntu kamii menghadaapi UJIAN - MU...~''

amiinn !
Dan orang-orang yang berjihad untuk (mencari keridhaan) Kami, sungguh
akan.Kami tunjukkan jalan-jalan Kami." (Al-Ankabut: 69)


Sahabat, andai suatu hari nanti, dikau dicampakkan kedalam neraka jahannam,INSYAALLAH, aku berjanji yang aku akan turut sama terjun kedalam neraka, mengambil untuk sama-sama kita berpimpin tangan ke Syurga milik-NYA..


 

laen2 ::

kenapa kita bertemu dgn org yg salah terlebuh dahulu? 

notahati: semoga murah rezeki dan dilindungiNYA...amiin !

First Giveaway by Dya

as salam dan haaaii!
jom join nih syg !
 
 
ahaa! cute kn2 !

tag to :
QP
BLOGGER YG BCE SINI..
sekian saje..daaaaaaaa~


saye duk kt negeri JOHOR..
TP SYUDY KT MELAKAA...
TP..BAPAK SAYA ORG NEGORI..

hehee..byk plaakk!

Khamis, 29 Disember 2011

Tagline Blog Aku CUN

as salam and hellow kamoooo !!

alhamdulillaahh..masih hidupp..berrnafaaasss... and masih boleh menaipp hari inii..huhu~
tadi baru je habis bce entrii yg myentuhh haatii...aiisyy..cmne laa aku nk jd kEtua psniihh??
hurrmm..ape2 pong..as human..bersabo aje keje kiite..ye daakk??
-->tp lme2..meletuss gaakk un2...

aiseyy....ketua hape aku nk jdiikk??hhee..tunggu entrii nih habes duluu !

 

ok...cutenyer blogger card saye !!
angguk2 **...suke !


yerr ..iniii banner aktiiviit tuhh..hamboiihh !!
GEMPAK woooo!! heheeee..BOLE JOIN..KALU MAHU..TP..JD GENG  dulu !

now..tgk header haku kt ats tuh..tgk bawah nih pong tkperr..TENGOK ! JGN TUTUPP MATA !


huhuu...TAGLINE YG I GUNE DARI WUJUD BLOG NIH..UNTIL NOW IALAAH ..
'LIFE WITH LOVE !'

why?? why aku gune tagline tuh?? why syg??!!

hhehee...jgn nk suspens sgt arr..!
well..mesti kowg tahu..n rase ape yg aku rse skrg..dupdappdupdaapp..~

hhee..
aku nih manusiiaa...selalu sgt tgk bnde2 buruk sprtii..pergadohan..dush2..pang2 kebaaaboomm ! kt dlm duniiaa nihh !
so..bile header nih hado ! ini satu
doa !
alangkaahh indaaahhnye kalo !
semuuaa hidop dlm LOVE
tp bukan brmkne..KITA LEKA DGN CINTA YG WUJUD..tp..bersama-sama pupukk cinta tuhh..~
LG PULA..., CINTA NIH MEMG MCM2 DEFINISI..lau aku storyy..
tercongokk kowg tido dpn lappy tuhh kangg.!coz cite berrjela-jelaa....blaa..blaa..lalalaa..~ehehh

ahaaaa..ermmmm...so..kite wt shortcut je jomm !
then..as human..pompuan..musliimaahh..seorg anaakk..seorg wrganegaraa yg bertamaadun..,
aku nk sgt setiap org wujud and 
'LIFE WTIH LOVE'..
means..bukn cintaakan kejahatan but..cintakaan kebaikaan..
tp..kalo selalu sgt 'LIFE WITH LOVE'...,ape guna inciik poliis yg smart2 n ensem2 kn?? ape gune cikkgu sejarah..cikgu agama....ape gune PM kite..kn?! oiitt..msuk POLITIK PULAK DAH!

eheemhemm...'LIFE WITH LOVE ' nihh memg susaahh sgt nk diamalkan oleh satuu duniiaaa!!..tp.aku harap...at least..org2 di MALAYSIA niihh..yg tahu konsep '1malaysia; NIH SHARUSNYE MENGAMALKN KONSEP INII..
bagii lah pak polisii tuhh tangkaapp mereka2 yg bukn wrganegara msiiaa ajaa ya !!

aiseyy...kowg rase..tmpt mane yg mengamalkn knsep..sekaligus tagline aku niihh?!

hheheee..~

second....tang cintaa kite terhadap TUHAN kite..ok...inii..ikut agama masing2 laahh..
kuatkaahh hubungan kitaa dgn DIA YG AGUNG??!!
huhu..yg nih..'TEPUK DADA..TANYA JWPAN laa'
kalauuu berrgegaarr...ce tepuk daguu...hohoo~
emm..hanya kamoo dan tuhan saja yg tau kaan !

third..... sejauh mane kite CINTAKAN ILMU? mcm kt ats je point nihh..sebanyak mane kita cintakan KEBAIKAN?? cintakan hobii2 yg berfaedhh?? cintakan kejayaan (dunia n akhirat) ??
cintakan kecantikan?? kewangan ? ketamadunan?? hihihhii..yg nihh...pandaai2 laaahh ukur sendirii kt badan...tanye akal..tanye mindaa..tny jiwaa kamoo..!!

pedih?sakit? terasaa?? hamek ko !!

kihh3..KEJAM ~

fourth......, kdg2...kite terjelepok ke hatii manusiiaa..wahh!
LOVE FEVER daahh nihh ! mcm MR N penh ckp pd saye..
tp..i cuma kwn je pd diaaa!
n MR F..my ex..now..kwn jugaakk!!

hohoohhh..ape2 jelaa...
yg inii..tnye dOKt0R  ciintaa..coz..sy NURSE CINTAA jepp..kiihh3~


ok..jom tgk blog2 yg bagus untuk rehlah hati..:
for all...muslim n non muslim :
http://www.brainyquote.com

more islamic :


ahaa..tu je..ok now..jom...aku ckp..ketua ape aku nk jdikk??
ermm...KA..
ok..KA tuhh hape?
nntii akn kushare..naek tahun baruu !!
HOPE ADE YG SUDII TUNGGU...keh4~


ahaa..hadiiah yg WAJIB AKU PILIH IALAH :


hadiah dari penaja:

kategori 1 ( gift post ke rumah )
- coach keychain (RM90) by Boutique Pisces
- syria ombak rindu (RM48) by E Shop House
-  shawl (RM20) by Ana Adni Collection
- sehelai pashmina (RM19) by Haz Hijab Collections
- tudung by Miss Ladyanna Shop
- shawl by Shawl Ayu Cinta 
 
hheee..tp kalo sunaat..dua2 jeniis hadiiah tuh sy mao !! ceytt~ 
THTS ALL..TQ !

notahati:kuatkan hatiiku..hatinye...demi mase depan..amiin !

Segmen : Up Traffik Akhir Tahun!

as salam daan haaaii!!

today..i would like to JOIN THIS !
yahuuwww!
jom laahh joiin same yunk !  akhirr taon 2011 niihh ! kang nk msukk 2012 pulaakk daaahh!..
hehee
nona ucpkn THANX to sis ZAHIDAH yea !
so..nona tag to:
QP
cyqunhour





oh...ok..banner diiaaa..!
so.kliikkk lelaajuuu...before..::
30/12/2011!

i joiin u ! hope trafiikk berrtmbaah-tmbaah...komen pong byk ! hehee~
well..i memg nabilah medan punye followerss u !

notahati: smg tabah dan happy2 hidupp ku ^_^

Rabu, 28 Disember 2011

Blog Hanya Dari Mata Mini Give-Away :TQ Followers!

as salam dan helloww!!

today..nona mahu JOIN inii GA bestt punyerr..!
jom tgk prizes yg hado wehh !
haaraap sgt inciik random piliihh sy yeaahh !!
tag to :
QP
SEMUA BLOGGER YG DTG....
hehe


 - 2 X Leopard-Printed Cosmetic Bag 
inspired by ELLE  





- 5 Blog X Blog Review @ Blog HDM





- 1 X Eksklusif Custom Made Satin Shawl
 design by KZ Nabihah Boutique
(follow &like FB sponsor)



- 2 Set Hair & Body Care La Source Series
by Crabtree & Evelyn
(follow & like FB sponsor)
 
ahhhhaaa...apemcm? intersetiing kn??!!!
ape lg nk tunguu??
before 31 DISEMBER 2011..BAEK LAH JOIN k !
KLIK BANNER taw !

k..thats all..
i need to go !!
notahati: semoga murah rezekikuu..amiin~

Selasa, 27 Disember 2011

Hukum Hisap Buah Dada Isteri

 as salam..oki..ini bukan untuk selekh2 ataau hape2..aku sekeeh kau karaang !!

hheee..ini mklumaat yg maane..kwn aku dulu penah laa maen soal2..then..mcm2 jwpn..akhirnye kami ckp : oitt..budaak2 agi arr..cehh..skrg..aku tau jwpnye and aku mahu SHARE !!
ekcelii..malu laahh jugaak tp..nk jugk SHARE..maakk oii ! BERANI SEYH miinaahh nihh
--> adoii..jgn FITNAH..DOSA BOSAR wehh !
jom scroll..hayaatii..pahaam kn ok ~

Soalan :
Apakah hukum seorang suami gemar menghisap payu dara isteri sambil terminum susunya sewaktu melakukan hubungan seks.
Ini kerana suami saya amat gemar melakukan perbuatan tersebut dan saya juga menikmatinya. Pada masa yang sama, saya menyusukan anak perempuan berusia 10 bulan.
Jawapan :
Persetubuhan antara seorang lelaki dan perempuan menjadi halal melalui pernikahan yang sah. Nikah yang sah menjadi portfolio untuk mengadakan persetubuhan. Islam menghalalkannya dengan nikah dan mengharamkannya bagi mereka yang tidak bernikah.
Melalui perkahwinan tertunailah segala keinginan seorang lelaki dan keinginan seorang wanita. Fitrah semulajadi manusia telah dilengkapkan dengan keinginan ini.
Mereka yang hidup dengan menahan dan mengorbankan keinginan fitrah nafsunya berhadapan dengan pelbagai masalah di antaranya; psikologi yang terganggu, ketidakstabilan emosi, seterusnya membawa masalah dalam kehidupan seharian.

Dalam hal ini, Islam memberi ruang untuk seseorang itu menikmati keinginan nafsunya dengan izin syarak. Namun sebagai hamba yang diciptakan untuk mematuhi perintah Allah maka cara dan etika dalam mengadakan hubungan suami isteri perlu dijaga.

Ini kerana jimak juga dikira sebagai ibadat. Dalam surah al-Baqarah, Allah s.w.t. berfirman yang bermaksud, Isteri-isteri kamu adalah sebagai kebun tanaman kamu, oleh itu datangilah kebun tanaman kamu menurut cara yang kamu sukai dan sediakanlah (amal-amal yang baik) untuk diri kamu dan bertakwalah kepada Allah serta ketahuilah sesungguhnya kamu akan menemui-Nya (pada hari akhirat kelak). Dan berilah khabar gembira (wahai Muhammad) kepada orang-orang yang beriman.

Dalam ayat ini Allah s.w.t. menggambarkan sebagai ladang atau kebun itu dengan tatacara yang beradab..,



Mengikut al-Raghib al-Asfahani, makna kebun itu adalah tempat kamu menanam benih zuriat kamu.
Al-Jauhariy menegaskan bahawa “kebun dalam ayat ini adalah satu perumpamaan” manakala Ibn Abbas r.a. berpendapat: “siramlah tanaman kamu di mana ia boleh tumbuh”.
Allah memberikan kebebasan bagi suami isteri untuk menikmati jimak sesuai dengan kaedah dan cara yang dianggap sesuai menurut syarak. Maksudnya memenuhi kepuasan nafsu dengan tidak melampaui nilai dan adab.
Namun begitu, Islam juga menggariskan batas-batas jimak tersebut, seperti dilarang menjimak isteri ketika haid atau nifas, dilarang menjimak dubur isteri dan lain-lain.
Mengenai persoalan terminum susu isteri ketika bersetubuh sama ada secara sengaja atau sebaliknya. Harus menghisap payu dara isteri ketika berjimak, tetapi jika isteri dalam tempoh menyusukan anak adalah lebih baik tidak menghisapnya sampai terminum susu dari tubuh isteri.
Ini kerana mungkin mulut si suami boleh membawa kuman dan anak yang menghisap susu itu boleh terdedah kepada sebarang jangkitan kuman.

Perkara yang kedua ialah susu itu hak si anak dan bukan hak si suami. Walaupun dengan meminum susu si isteri tidak menjadikan lelaki itu bapa susuan kerana syarat menjadi anak susuan ialah lelaki yang berumur kurang 2 tahun menghisap susu sehingga 5 kali kenyang. Suami anda umur berapa?hehe..
Sekiranya perbuatan suami itu membawa mudarat kepada bayi dengan jangkitan kuman atau susu berkurangan, maka hukumnya haram.

notahati : ade yg salah phm kt aku ke?? jgnlaahh kamu COP aku yg bukn2 pulkk..hadoii aii! 



credit to ::  http://www.informasi.my

GiveAway by darkbatman.com

as salam dan helow kamoo !
hurmmm..hari ini..sebelom nk msuk 2012 ..
aku JOIN inii..hrp ade la rezeki nk menaangg woo!
tag to : MUJA
BLOGGER GENG FIQRA
ALL BLOGGERS TERHEBAT

 

ahaa ...syaraat tak susaah sgt tp..kena ade BLOG AND FB..if salah satu tiadaa..makaaa...
say bubbye jelaa...hik3~ sila KELIK BANNER OR SINII

oki..tak lawakkk..so......... ,,,, MOH LA KITA JOIN !
sementaraa masa masihh hadoo !!

pucuk paku sedap rasanyaaa..,
marilaahh meriahkn GA BErsamaaa...


hamboiihh sodap pantun !
PENUTUP ENTRI DAH pon keluar..better i go now..
so..i hope ade news yg best nntiii!! amiin ~

notahati: YA ALLAH...KAU LINDUNGI KAMI DARI HATI2 YG busukkk!! JAHAT dan KejAmmmm..~

Isnin, 26 Disember 2011

SESI KENANGAN-kemenangan GA n CONTEST n SEGMEN

assalamualaikum ! 
x jwb DOSA...
hellow n hyepp !
ankt tgn sekett...
peace ^__^
ok...
ok...tgk TITLE?? ahaaa..bukn umah SERI KENANGAN yg haku nk sebok cite today...TP...KAU PIKE LAA...lg beraapaa hari je daah naakk  NEW YEAR??
kalo kalendar china laahh kn..

for ISLAM..dh lme kite sambut tahun baruu..
 ape mcm azam MAAL HIJRAH?? berjalaan lancaarr kew??!

hEEheee...jwb dlm hati..sy tak mao tahu...huahuahua..
erm,,,
mula dari mane?
ok..mulakan dgn bismillaahh...~
alhamdulillaahh.. HIDUP LG aku rupanye..hidup lg awk rupanye yerr ~

ini ...ekcelii...sje2 nk LIST kn KEMENANGAN..bukn bermegaahh..cumaa..aku nk AJAK AWK YG BACE NIH TERUJA UNTUK SUPPORT BLOG2 YG ANJURKN GA or contest..or any segmen...MUNGKIN LEPS TAHU niihh..korg lg BERSERONOK NK ENJOY DLM GA2 yg hado??!!

hehee~
SENARAI HADIAH                                      PEMBERI :

FRIDGE MAGNET =                                QUEENPINK
KERONGSANG       =                                QP GAK

SARUNG TGN KALER PINK =                 FIQRA

KEYCHAIN             =                                BLOG ANAK NOGORI
VOUCHER SEVEN ELEVEN   =                WANSTEDDY
TIKET WAYANG                   =                 WANSTEDDY

DIYADEARY CARD  =                              DIYADEARY

BOOKMARK TENTERA LAUT 
DIRAJA                                          =           KEYPOCHEE

120COLORSPALETTE
(EYESHADOW) N PGILAT KUKU =          LADY MARIAH

RM 30                                           =             ENCIKSTRESS

DUET RAYA NEW ZEALAND     =             ADDY

KAD RAYA :
NEW ZEALAND==ADDY
NOGORI==ATOK
KARTUN==INTAN

HEADER
-->SEICHI
-->BUDAKNAKAL



okielaahhhh..itu je? memg laahh..blog saye nih dicipta..cukup kaki..tgn..hati..kepalaa..semua pd bulan APRIL2011..yerr..mse tuh bwu habis PLKN..
pendaammm je taw nk buat blog..before amek SPM lg..aku duk pike nk ade blog sndiirii..haaa..SEE...ADE SUDAAHH !!

lawa tak lawaa..jgn ckp..hheee..td bwu update..erm..tgk atas header ade iklaan kn...so..plisz laa bukaakk dan DAFTAR..TQ !

ERMM..NK TGK ANTARA SEGMEN YG AKU join??
jom survey entry2 INII...::
GA ilangkan STRESS   -- > BYK KOMEN !


ok laahh...nk jalan2 lg..cri GA 2012..
haraap2 ade rezeki mnang GA 2012 nntii !!!
amiin !

GA TERBARU:


FREE HOLIDAY CONTEST

as salam dan haaiiii !!
ape haaai2 haa??!!
heheee...
SAYA NAK !! NAKK !!
HAPE pulk ko nih nonaa??
nak ape??
--> jgn marah........nona nak nihh jelaaa...

KLIK KLU NK HADIAH....BCE SMPAI HABIS KLU NK TAU..


huhuhh...DURATION : 1 JUNE 2011 - 1 JANUARY 2012...so....I WANT IT !!!
hapesal haku mahu itu prize???

ok....aku akn bgtau dgn jujurr mgpe aku mao itu haadiiaahh !!
:)


check in certificate dari clubasia 2 days/ 1 nite @ Swiss Garden Resort

 1 x GRAND PRIZE :
2 days/1 nite stay at Swiss Garden Resort & Spa Kuantan (Garden View Deluxe Room for 2 person)
WORTH RM 250  !!
*terms and conditions apply
- boley pilih tarikh antara bulan March 2012 atau bulan April 2012
- Hari mestilah hari antara Hari Ahad - Khamis
- Tarikh dipilih tidak jatuh pada hari Cuti Umum dan cuti Negeri Pahang.
- No breakfast.
- For 2 Adult and 2 Child or 3 Adults.
- Garden View Deluxe Room



ahaaaaa...aku ....MAHU...JEJAK KAKI..TGN...HATIku....DI SINI !!

SKRG JUGAAAKKK !! waaaa.....ini bru piiccc..kalo dh smpaaaii sane !!
KONPEM SUSAAH nk balekkk wo !!

REASON JUJUR DAN IKHLAS aku nak jugaak hadiiah nihh !!
sape ckp tak bole?
aku nak jugak !
pedulii hape...ngggeeeee ^____^
  • aku nih org JOHOR MIX N9...then..memg taak penaahh pi kuantan di pahang ...lagi2..tmpt INI :: Swiss Garden Resort & Spa Kuantan ...huhauhaua..tmpt apekaah?? ohh..ade kt Malaaysiiaa yerr???!--> TERUK KAU NONA !..kui4~
Image Detail
benDeRA ape niihh !! ..sape ta tao??kesiiaann ~

  • aku nih ank dare..kalo nk cutii sowg2..rse cm owg gile pulaakkk..hahaa...so..aku nk sgt2 haaadiiaahh  nihh..boleh bwk sesape teman...tkdela mak abah risau kn2..hehee..aku nmpk nih kt GA tuh..:: (Garden View Deluxe Room for 2 person) ~
  • Image Detail
    bahaayaaa jika sorg2..mybe yg kt ats nih sdg mncrii mgsaaa~
  •  
  • kalo pon aku tak dpt pi..aku TETAP NAK JUGAK PRIZES TUH ! pasaall..EMAK DAN ABAH AKU pun lama tak pi honeyymoonn~asyiik  oneymoon kt umah je kn..KEH3~
ape salah sbg anakkk...aku bg lerr hadiiah inii..(Huhuu..angkt kening skett..ank mithalii laa konon).. n....leh laa dowg JADIKK..PENGANTIN LAME ~ ~ lalalaa~

Photobucket 
 
inii laahh dia pengntin tuhh..hehee..sy syg merekaa..blaa..blaa..blaa..~

  • BULAN MAC adalaahh BESDAY aku...buln APRIL pulaa..bitrhday my daaddd !! so.. ,, ape lg?? NAK ITU HADIAAH...!! bile lg bole dpt??sobsz2..sy bukn menantu tauke hotel....(ceyyttt....kwn ngn ank dy pong ta penaaahh...kui3)
 Image Detail 
kekbesday yng aku idamkan..wahahaa~

errkk..ermm...

 ok laahh..sebelom aku chow...aku nk berrpantun..then aku nk brangaan keadaan aku kt saanerr !!
ulalalaa..


SUKENYE HATI BILA BERJAYA!!
MOGA GA ni meriaahla hndaknyaaa!!


pergi bersamaa  ke panggung wayang...,
wahai pgnjur,bgi laah sy MENANG !!




 2 x Consolation Prize :
1 x Make up session Worth RM 80 each.
*terms and conditions apply
- leh gune tuk dinner, jalan2, function
- haruz wat appointment ngan nurin dulu... leh tgk TAB APPOINTMENTS kat atas..
- any day as long as wat appoint dulu...

notahati  :: semoga BAHAGIAA milik kitaa..kejayaan milik saya...KEKAYAAN MILIK KAMI..KEHARMONIAN MILIK SAYA DAN DIA..KETENANGAN MILIK JIWA..KEPANDAIAN MILIK MINDA...hehee







INFORMATION haki mutlak ::  BLOG BRIDAL OHSEM !

Sabtu, 24 Disember 2011

Year End Giveaway 2011 SIAPA SAYA???

assalam dan helow !
salam satu malaysia !!

HEHE..
ok..pg2 aq dh tepek banner GA uhh..so..
jom arr tekaaa..
tag to:
all blogger
geng fiqraa
tgk skalii..!
ok..tgk duaa kali !
ok...tak payah tgk2 daahh..
tak payaahh susaah2..memg DIA LAH ORG NYE!!

huhu~jum bce klu jaapp::
artis ini seorang gadis muda yg ala gedik2 manja... baru nk meningkat naik... sangat jelita... menjadi pujaan lelaki dewasa ini... di awal kemunculannya selalu pertaruhkan pose2 seksi dan seksa... pakaian tak cukup kain... pose tepi kolam renang... haha~~ 
adehh...berpantun jap sebelom bg jawapan HANGAT nihh !!

senyum tak pelru kata apa..,
NEELOFA LAH jwpnnyaaa !!!

hahahahaaa..tak ghetii eden nk pantun bagaaii !!
wa34..ciian cikgu  BM..pdehal dulu A+   BM..keh5..~~
jom aku bg ushaaa..untuk mengesahkn lg jwpn aku adalah sahiihhh dn benaaarrr..~~



 


 



sexy ? cun ? huhu..terpulg kmoo...


Nama: Noor Neelofa Binti Mohd Noor
Asal: Pasir Mas, Kelantan
Tarikh Lahir: 10 Feb 1989
Facebook: https://www.facebook.com/neelofa (sorry, this user already has too many friend requests :p)
Facebook Page: https://www.facebook.com/pages/Neelofa-Mohd-Noor/111918652165065
Twitter: https://twitter.com/Neelofa
Blogger: http://neelofaheels.blogspot.com/

thats oll..cukop takk uhh?? NEELOFA JWPNNYE... anggukk r laau btol woo

Khamis, 22 Disember 2011

benci kau..kau tau?benci kau...menciikk

HELLOW ! HAI !

TAK NAK LENGAH2 !
AKU NAK CKP !
AKU BENCI KAU !
so  what??


hahaaa...
lalaala..dh rase BENCI tuh nk msuk..takkan aku nk suh stopp pulaakk kn??
well...ape2 pong..aku takk berrdendaamm.JUZ BNCI jep!


peliikk kn??
ermmmm.aku haraap ade yg boleh bg nasihat agar BENCI TUH BERTUKAR JDI SUKE..SYG..DAN HARMONII...wee..^___^
BENCI LAGIIII!!

hahaaaaaahhaaaa..ok..papaaii!